Micropaus med gnäll

2013-03-06 / 16:59:36

Hej hej!

Tar en liten micropaus. Vad jag gör lär ni redan förstå, pluggar japp!
Måste bara ta några minuter off och tänka på något annat. Fastnar lite annars. Men de gjorde verkligen min dag när jag hitta några sidor till med 70 instuderingsfrågor. Wiiiho?!?

Aja bara att kötta på. Ska banne mig se till att bli klar innan helgen, för då tänker jag faktiskt unna mig nått fint. Och vem vill inte de? Bara att köra på då!!

Till nått helt annat, som gör mig frustrerad. Eller nä vet inte om de egentligen är rätt ord. Men hur som så blir jag less när folk inte kan svara på sms. Känner ni igen er? Ni som har iphones. Numera kan man på vissa se vilka som läst smset men ändå svarar dom inte. På typ tusen timmar.. Okj om man får svar senare och dom haft fullt upp. De kan jag verkligen förstå. Inte dom människorna jg menar. Men när man vet att en person läst och ändå inte svarat på flera dagar. När hen varit inne på instagram, Facebook osv och man vet med säkerhet att dom läst de. Fast ändå så svarar dom inte? Och de faktiskt är ett sms man bör svara på, för det är en fråga. Hela meddelandet består av en mening som avslutas med ett frågetecken. De tycker jag betyder at det är en fråga och att man då ska svara. Eller vad tycker ni?
Ja som ni märker är jag irriterad och frustrerad. Okej en gång, men när det är flera gånger. Japp då neggar jag.
Aja nog gnällt, ni har nog förstått vid det här laget vad jag ville komma fram till..

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback