Fötter?

2013-05-23 / 13:25:54

Hej kända och okända..

Här kommer ett inlägg som chockar även mig. Ni som känner mig, mer eller mindre väl, bör veta att jag har en fruktansvärd fobi för fötter. Det är bland det vidrigaste som finns. Har alltid haft väldigt svårt för bara fötter och har alltid haft med mig ett par extra strumpor i väskan om jag varit barfota i tex ett åar ballerina. Skulle även dö om någon hade en bar fot i närheten av mig. Men vet ni vad? Tror jag Börjat komma över den fobin. Insåg de i söndags för första gången. När både jag, Victor, emilinda och Daniel satt barfota i soffan hemma hos oss. Hade bara fötter runt omkring och överallt kändes de som. Men jag dog inte. Och jag överraskas av mig själv även idag. Jag hade mina nya loafers på mig idag. Som är sjukt mycket snyggare på utan strumpor. Så jag har inga strumpor i dom. Och sitter nu här på kontoret, barfota?!? Vad händer?
Har jag blivit vuxen eller vad är det som händer? Hur som tycker jag det känns skönt. Nästan lite befriande på nått konstigt vis. Man blir ju som lite skadad när man har fobier. En del saker blir så mycket jobbigare, som att prova skor på en skoaffär. Hälsa på hos någon på sommaren, när näst intill alla är barfota. Ja men det verkar som jag börjar växa ifrån de. Vi ska visserligen inte ropa hej ännu, det kan tvärvända så avskyr jag fötter igen. Beror lite på vems fötter de är. Men lite impad över mig själv är jag allt..

Super intressant inlägg va?
Haha sorry, va bara tvungen att få impa lite på er!


Kommentarer
Postat av: Emilinda

Att va barfota är ju de bästa som fiiiiinns! 😍

2013-05-23 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback