"släpp ut dina vingar och flyg"

2013-05-22 / 10:38:08

Hej på er!

Är tillbaka på en snabbvisit, för att få skriva av mig lite..
Sen sist jag skrev har det hänt saker, saker som kommer förändra en hel del. Men det har fått mig att inse att saker händer av en anledning. Att man får ta tjuren vid hornen och göra det bästa av varje situation. Jag har varit ett vrak från och till. Gråtit med ett leende på läpparna. Ja det är delande meningar om allt. Men vet att i slutändan löser sig saker alltid. Även om det inte alltid känns så. Så har jag insett att det faktiskt är så, de löser sig.
Har världens bästa familj, vänner och framförallt pojkvän vid min sida. Som får mig att klara allt. En person jag ser upp till riktigt mycket sa till mig härom dagen, att "lev i nuet och stressa inte upp dig Sandra. Du är så jäkla duktig och bra som du är. Släpp ut dina vingar och flyg. Du är ung och kan göra allt."
Att få höra dom orden, av en person som själv har åstadkommit så mycket. Och att den personen tror på mig och stöttar mig. Det känns så jäkla bra. För jag vet att en dag kommer jag lyckas. En dag kommer jag vara där jag drömmer om att få vara. Jag kan, jag ska, jag vill!
Ska låta mina drömmar bli sann. Men på vägen dit ska jag leva livet och göra allt roligt jag någonsin vill. Tillsammans med dom jag älskar tänker jag lyckas..
Ibland önskar jag att få vara fyra år och bekymmerslös igen. Få allt serverat och inte behöva tänka på nånting. Men bara ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback