Tio tummar upp

2013-05-13 / 10:24:58

God förmiddag!

Då välkomnar vi ännu en måndag och tiden bara rusar iväg.
Helgen har varit helt jäkla fantastisk. Spenderat den med min man i Tierp och Stockholm. På lördagkväll va det dags, som ni vet, för Bruce. Om jag säger såhär, Håkan H får det svårt att imponera på mig i framtiden alltså. Och ni som känner mig vet att det är ett Väldans bra betyg. Jag är inte Bruce största fan men herregud vilken upplevelse. Tänk er Friends Arena med 55000 människor och in kommer Bruce. Alla skriker och applåderar och sen drar han igång. Det var tamme tusan de mäktigaste jag varit med om. Fick rysningar i hela kroppen och så var det hela konserten igenom. Som sagt, inte hans största fan, men jäklar vad jag är nöjd att jag åkte. Så fruktansvärt bra var de. När han spelar hit efter hit och så gott som alla sjunger med. Så mäktigt!
Efter ett tag drog han ner tempot och spelade Hometown. Alla tände sina lampor på mobilen och hela arenan förvandlades till en stjärnhimmel. Än en gång rysningar i hela kroppen. Alltså konserten var tre timmar av lycka och jag bara njöt. 63 åriga Bruce hoppar runt som ett liter barn på julafton hela konserten, ler och man ser hur mycket han verkligen älskar de han gör. Vilket speglar av sig på publiken som också bara älskar varje liten sekund av spelningen.
Nu kanske några av er tycker att jag överdriver, men hade ni varit där skulle ni förmodligen sagt samma sak. Så fruktansvärt otroligt jäkla bra. Ångrar inte en sekund att vi åkte. Sedan att jag fick gå med Victor var som pricken över i:t.
Ja så nu vet ni de.
Förutom konserten tog vi en sväng på stan i Stockholm. Vart inte så mycket handlat men en fika med Emma hann vi med. Så mysigt att få träffa henne en sväng!
Även en liten promenad i Kungsträdgården hann vi med. För jag tjata sönder att få se dom fina rosa träden.
Ja en helmysig helg med mitt hjärta. Så skönt att få komma från stan några dagar och bara rå om varann. Tio tummar upp för denna helgen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback