När kroppen och hjärnan inte vill samarbeta

2013-10-16 / 12:00:51
Idag har jag en sån konstig dag. Ena sekunden känner jag mig helt död i kroppen och sjuk. För att i nästa sekund känna mig peppad på allt. Kanske kan förklara det bättre med att säga att hjärnan vill men kroppen orkar inte. Det är en otroligt konstig känsla i kroppen, som att jag skakar inombords. Typ stress men vet inte pga vad. Försöker sortera tankarna och lugna den inre stressen. Men vet inte alls hur jag ska lyckas med de. Vet ju inte ens vad det är som gör mig stressad?
Längtar otroligt mycket till att åka till Stockholm i helgen och mysa på hotell med mina tjejer. Vet att när jag väl klivit på tåget kommer det enbart känns kul att åka iväg. Men såhär dagen innan blir jag otroligt stressad. Dels över att lämna säkerheten här hemma. Jag vet, de låter sjukt töntigt men så funkar jag. Och för det andra så stressar jag upp mig över packningen. Vad jag ska packa med, att jag ska glömma något osv. Ja min hjärna och kropp känns inte direkt harmonisk just nu. Så för att försöka råda bot på de tänker jag stoppa hörlurarna i öronen, lyssna på Håkan H och tvätta lite. Jag tror det är lösningen.

Hoppas ni har en bra onsdag kära vänner.

På återskrivande




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback