Samma gamla fråga som så många gånger förr

2013-10-28 / 10:22:28



Vill jag damma av och knyta på mig dessa älsklingar igen?
Eller vill kanske är fel fråga, för det vill jag mer än mycket. Den rätta frågan är nog om jag vågar?
Och den frågan kan jag inte svaret på. Ena sidan av mig och min mage skriker ut av lycka medan den andra sidan knyter sig och säger rakt Nej!
Åh jag vill jag vill jag vill. Då jag tagit mig mod och flytta 80 mil ifrån där jag alltid haft min trygga punkt och säkerhet. Så borde det väl inte vara så himla farligt att prova på att spela lite boll igen, väl?
När jag säger de så låter de så självklart. Men i nästa tanke blir jag livrädd. Det jag är mest livrädd över är att jag ska göra bort mig. Jag är mycket väl medveten om att jag inte har i närheten av samma ork och teknik som tidigare. Men ändå ställe jag fortfarande samma krav på mig själv. Och det gör att det känns väldigt vemodigt att försöka mig på att spela igen. Men å andra sidan kommer jag aldrig få tillbaka orken och teknik om jag inte börjar igen. Eller hur?

Gaah tusen frågor och så lite svar..

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Kör på Sandra :D Du är grym!

2013-10-28 @ 13:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback