Snart är helgen kommen

2013-10-15 / 21:28:46
Hej på er!

Dagen har varit otroligt lugn. Mest legat inne då jag inte mått helt hundra. Känt mig däckad hela dagen och så fort jag gått upp ur soffan har jag blivit skakig och yr. Är dock mycket bättre nu.
Verkar som det går något skit just nu. Denna helgen ska ju jag och några av mina favoriter mysa i huvudstaden. Men alla av oss är mer eller mindre dålig såhär tre dagar innan. Amanda är riktigt kass i magen, Emilinda ligger hemma med magsjuka, Sofia halvkrasslig med förkylning och jag är som jag är. Verkar bara vara stockholmsbrudarna som håller måttet?
Hur som hoppas jag att alla kryat på sig tills på fredag så vi blir hela styrkan samlad i helgen. Blir nog mest troligt en relativt lugn och mysig helg. Ta igen missad tid och mysa som bara vi kan. Gud som jag längtar!

Ja så nu tänkte jag nog allt krypa i säng snart och vila upp mig ordentligt. Är ju match imorgon så må se till att orka med den också!

God natt på er läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback