Tre underbara år tillsammans

2013-10-14 / 10:06:01
Idag firar jag och min stora kärlek tre år tillsammans. Tre helt underbara år som jag hoppas blir minst hundra till. Älskar varje dag vi har tillsammans och jag vill spendera alla mina dagar, resten av livet med Victor. Vill bli gammal och rynkig tillsammans, skaffa små bebisar och hus. Jag längtar till att få upptäcka och möta vår framtid. Se vad för äventyr som väntar oss. Men en sak är säker, att så länge jag har han vid min sida kommer allt bli bra. Han är allt jag nånsin önskat och drömt om. Jag älskar Victor till stjärnorna och tillbaka och kommer alltid att göra de!






Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till er! Man kan inte tro att tre år redan gått :) PUSS <3

Svar: Tack hjärtat :) nä vi pratade om de senast igår. Att det känns typ som nyss vi började träffas fast samtidigt som tusen år sen :p PUSS <3
Sandra Sannemo

2013-10-14 @ 10:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback