Bitch

2013-09-14 / 11:06:20

Den känslan när man nästan lite hatar sig själv, är arg på sig själv och bara vill skrika och slå på något. Just så känner jag nu, när jag blir så frustrerad över att jag inte kan vara till någon nytta. Kanske ibland men ibland verkligen inte. Just nu är en sån stund då jag verkligen inte är till någon nytta. När jag känner mig totalt jäkla värdelös och less på mig själv. Trodde detta skulle bli en bra början på helgen. Icke, istället sitter jag här och hatar mig själv. Lyckat!
Kanske att jag överreagerar en aning. Världens minsta grej har jag helt plötsligt gjort till världens största grej typ. Men ja bägaren rann över helt enkelt. Jag har varit alldeles för lat och likgiltig alldeles för länge nu. Dags att ta tag i mig själv, för ingen annan kan göra det åt mig. The game is on, bitch You are Going down!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback