En bästa vän

2013-09-15 / 20:36:11

När man har en nära vän som är en sjukis och får ligga på sjukhus flera flera dagar. Osså är man alldeles för långt ifrån för att kunna visa hur mycket man bryr sig om den. Då får man försöka visa de på något annat vis. Vad passar då bättre än ett litet krya-på-dig paket?
Jag kanske inte har tusen vänner. Men de jag har, värderar jag högt. Önskar hur mycket som helst att jag kunde skydda dom mot allt ont. Och jag hoppas verkligen dom vet om de, att jag skulle göra allt för dom. Att dom betyder mer än mycket för mig..
Varje dag håller jag tummarna och tänker på min bästa vän att hon ska få slippa detta onda nu. Att hon ska få bli frisk, pigg och glad igen. Räknar varje dag tills vi ses i oktober. Krya på dig världens bästa vän! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är världens bästa, paketet gjorde verkligen hela min vecka. Nallen åker med mig till Umeå i veckan :) PUSSSSS <3

2013-09-15 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback