Lägesrapport

2013-09-25 / 12:52:14

Fy tusan vilken tråkig dag detta är och kommer fortsätta vara. Victor åkte vid halv elva i morse för morgonträning. Sedan bär det av Nybro för bortamatch. Med andra ord, jag blir själv hela långa dagen. Inte nog med de så är det en underbar höstdag idag men jag ligger inne och är krasslig. Ont i magen i vanlig ordning och även en aningen förkyld. Jippi!
Borde plugga, det är de som står på agendan idag. Men kändes de kul eller?
Nepp, plöjer igenom några 90210avsnitt istället.

Ja hörrni, så ser min dag ut idag. Kul va?
I skrivandets stund står jag och lagar lite lunch i hopp om att de ska göra mig friskare. Sedan blir det till att missbruka te för halsens skull.
Sådär ja, en liten lägesrapport från mig.

Ha en bra dag allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback