Myslördag med min karl

2013-09-08 / 00:03:35

God kväll!

Klockan slår snart över till söndag och vi ska strax krypa i säng. Våran lördag har varit Väldans mysig och det har varit en hel del bilåkande. Vi fick för oss, efter Victors träning, att vi skulle åka till Gränna en sväng och sedan svänga förbi Jönköping på vägen tillbaka. Och så blev de. En sväng till Gränna, mysfika och strosade runt. Lyckades självklart bli lite kronor fattigare men ett ex antal karameller rikare. Mums! Jag var i himmelriket, minst sagt..
Efter några timmar i mysiga byn med fantastisk utsikt över Vättern och polkagrisar vart man än kollade, så begav vi oss mot Jönköping. Där det bara blev en snabbtur inne på Ikea. Sen åkte vi hem igen. Och kvällen har vi mest bara myst på i lägenheten och kollat på Maria Vern. Säger samma sak varje gång jag ser såna typer av filmer, "varför ser jag dom?" Blir lika stressad och nervös varje gång. Men har man en stor stark karl som håller om en så går det bra..

Som sagt, nu ska vi krypa i säng och ladda för morgondagens match. Sista träningsmatchen innan serien drar igång till veckan. Håll tummarna folk!

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback