Pluggångest

2013-09-27 / 14:05:00
Idag känner jag mig betydligt piggare men har fortfarande en sak som tynger mig. Som jag haft ångest över i flera flera veckor nu. En sista tenta som ska göras innan jag får min examen.
En tenta i deklaration och beskattning. Har gruvat mig så jädrans mycket för den så har liksom aldrig huggit tag i den. Istället har jag fått lite ångest och därmed stress i hela kroppen. Tror det är lite orsaken till att jag börjat få ont i magen igen, känner mig hängig och allmänt stressad. Så idag har jag huggit tag i detta problem i hopp om att det ska lugna min kropp lite när jag väl gjort den. Så nu lyssnar jag på föreläsningar, gör övningsuppgifter, räknar och läser. Jag börjat greppa detta lite nu och tänkte försöka bli klar så jag kan göra tentan i eftermiddag. Skulle vara så otroligt skönt att få den bortgjord innan helgen så jag kan pusta ut ordentligt..
Extremt roligt inlägg va?

Aja, jag kände bara att jag var tvungen att ta en minuts paus från pluggandet och rensa hjärnan på några ord och tankar. Så nu vet ni vad jag gör idag. Fast det är strålande sol ute. Jippi!

Ha en bra fredag allesammans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback