Städdag

2013-09-30 / 11:00:11
God förmiddag !

Har vaknat varje morgon senaste veckan med ont och sådär skrovlig i halsen. Men allt som oftast släpper de när jag ätit frukost. Det är dock sjukt irriterande att alltid vakna och känna sig småsjuk. Det förstör som dagen på något vis. Jag lurar mig själv att det inte är värt att göra något, att jag inte orkar göra något för att jag är lite småsjuk. Nu är det slut på de. Jag vet att jag blir friskare av att göra saker när jag känner mig såhär krasslig. Så idag ska lägenheten städas, så är det bara.. Och ordentligt ska de göras!
Så nu vet ni vart ni hittar mig de närmaste fem timmarna. Japp så lång tid tar de för mig att städa en lägenhet, minst. När de ska städas ordentligt så ska alla möbler dras fram de ska görs ordentligt helt enkelt. På mitt sätt..

Ha en bra dag allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback