Du och jag morfar

2014-12-11 / 10:26:32
Vissa dagar är värre än andra. 1 år utan min fina saknade morfar. Känns som en evighet sedan fast ändå som igår. Saknar dig oändligt mycket och kommer aldrig någonsin vänja mig vid att du inte finns längre. Jag längtar tills vi en dag ses igen, du och jag morfar, du och jag. Jag ser framför mig hur du och jag spelar kort, fikar gofika och bara mår gott i Nangijala. Men fram tills den dagen ska jag leva mitt liv till fullo och jag vet att du är med mig vart än jag går. Den vackraste skyddsängeln man kan ha, min morfar.
Jag älskar dig och kommer sakna dig varje dag tills vi ses igen.




Kommentarer
Postat av: Magdalena Sannemo

Vad du är gullig Sandra<3 jättefint skrivit!
Ja, det här året har gått otroligt fort och denna dag har varit tung. Morfar/pappa finns ständigt med i mina tankar och yogan idag var väldigt jobbig. Men vi vet att moffa har det bra och finns runt oss hela tiden, våran egna lilla ängel<3
Puss & kram, snart ses vi!

2014-12-11 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback