Vilken dag

2014-12-12 / 10:36:44
Ja igår var en minst sagt stressig dag. Har jag använt ordet kaos förut så var det ingenting jämfört med kaoset igår.
Klockan halv fyra fick jag ett samtal på jobbet att klockan fyra skulle vi flytta ur vår lägenhet, vilket varken jag eller Victor visste om. Så jag fick hyfsat panik när jag stod på jobbet med ett helt rum fyllt med ungar att ta hand om.
Som tur var hade Victor slutat tidigt på grund av blåsten så han var hemma. Men jag förklarade för chefen och fick sluta tidigare så jag kunde gå hem och hjälpa Victor packa.
Inte nog med den chocken att vi var tvungen att flytta ut inom 30 min så var vi bortbjuden på middag och skulle egentligen försökt hunnit baka kakor att ta med men det var bara att glömma.
Så flyttlasset gick, till Milos lägenhet på andra sidan stan. 1 1/2 promenad enkel väg till jobbet, wiiiho!

Detta är vårt boende nu tills vi åker hem till Sverige nästa vecka

Sen får vi se vart vi bor när vi kommer tillbaka hit igen till nyår. När ska de sluta vara så jäkla stressigt? Kan vi inte bara få bo i en och samma lägenhet tack?! Detta börjar bli lejsamt..
Men middagen hos Kristin och Steinar räddade dock upp hela i övrigt kassa dagen. Vi fick supergod spaghettilasagne och efter middagen när grabbarna åkte på träning bakade jag och Kristin( eller faktiskt bara Kristin, jag kollade på ) en rostårta. Superfin vart den, glömde dock ta kort..

Men som dom säger, slutet gott allting gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback