Dagen från helvetet

2014-01-08 / 21:57:58
Denna första jobbveckan kunde verkligen ha börjat bättre. Andra dagen var jag tvungen att sjukanmäla mig då magsjukan bestämde sig för att hälsa på. Förmodligen det värsta dygnet på väldigt väldigt länge, usch och fy!
Halva natten fick jag spendera på toan och spydde som en gris. Resten av natten vred och vände jag mig i sängen, försökte sova men de var lite halvt om halvt med de..
Hela den här dagen har jag gnällt för mig själv. Försökt sovit, försökt ätit något, badat badkar mot magvärken och hoppats på att bli bättre. Men istället slog febern till och gjorde denna dagen ännu värre. Har ont i varenda liten del av kroppen, leder, muskler ja allt.. Känner mig så himla liten och ynklig. Hoppas verkligen denna skiten går över snart, har inte tid och lust med de här.


Min fina prins kom hem med lite smått att äta. Vad skulle jag göra utan han?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback