Bit ihop då

2014-11-05 / 10:28:41
Även om jag gick och la mig med ett leende på läpparna igår tack vare segern så gick jag också och la mig med en jäkla huvudvärk. Tog en värktablett innan jag la mig i sängen men natten har varit urkass. Jag har drömt mardrömmar, vaknat från och till hela natten och nu när klockan ringde dunkar mitt huvud fortfarande. Ingen bra start på denna dagen. Plus att det är grått och trist ute idag. Jag hoppas det går över snabbt annars kommer det bli jobbiga timmar på jobbet idag med massa högljudda (dock väldigt söta) barn. Men helst av allt skulle jag velat släckt alla lampor, dragit ner rullgardinen och täcket över huvvet. Sedan legat där hela dagen. Men sån tur fick jag inte ha idag. Jag säger som Victor skulle sagt till mig, "har du tänderna kvar? Bit ihop då!"
Så är väl bara ett att göra de. 

Ha en bra onsdag allesammans
Nedräkningen till helgen har börjat på riktigt nu, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback