De går bra nu

2014-11-04 / 14:19:55
Tjoho hockeyträningen igår gick över förväntan. Jag knöt skridskorna lite lösare och jag fick inge ont i fötterna. Bara de var ju grymt. Men sen, tror det eller ej, lyckades jag dribbla Två stycken och sedan göra mål. När hände de liksom? Det gick mycket bättre igår på träningen. Kommer snart vara hockeyproffs om jag ska fortsätta utvecklas såhär snabbt. Sköt till och med mål mitt i målet, inte en isare, med en vanlig puck. Vad tycker du om de Jossa?
Kommer snart bli uppkallad som forward i herrarnas första femma om jag fortsätter såhär.. Skämt o sido, men det går framåt och allra helst är det kul..

Inte nog med de så fick jag en förfrågan jag inte kunde tacka nej till på vägen hem. Fick skjuts hem av Inga och hon har islandshästar. Hon fick ett föl i augusti, ett vitt jättesött föl. På söndag ska hon hämta hästarna till sin gård och jag ska få följa med. Hur mysigt? Får gosa och lukta islandshästar. Ska bli så roligt att få följa med!


Här är en av hennes fina hästar!

Kommentarer
Postat av: Håkan Sannemo

Nu när du har tränat några gånger med laget tycker jag att du ska överraska med att plocka fram ditt slagskott. Kom ihåg älskade Sandra böj på knäna och blicken framåt. Lycka till älskar och saknar dig

2014-11-07 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback