Några rader

2014-11-02 / 22:08:57
Söndag kväll och helgen är snart över.
Har varit en lugn och skön helg. Igår tog vi en ordentlig sovmorgon sedan tog vi de lugnt hela dagen, bokade resa hem till Sverige över jul och så. Efter middagen gick vi till ishallen för att se det andra a-laget i stan få stryk. Så de va skönt!

Idag sov jag alldeles för länge och tydligen hade Victor försökt väcka mig ex antal gånger genom att gå på toa, skramla lite i köket men ändå vakna jag inte förr än vid tolv.
Efter en långfrukost tog vi oss till gymmet för ett efterlängtat pass som vi sedan avslutade med bad i dom varma bassängerna. Mysigt!
Sedan har vi veckohandlat och nu ligger jag i soffan medans Victor är på träning..

Var en snabb sammanfattning av helgen. Insåg att jag lyst med min frånvaro här på bloggen idag. Så var tvungen att gå in och skriva några rader så ni vet att vi lever och mår bra. Och för att mormor ska få ett nytt inlägg att läsa. Fina mormor som jag saknar! Men snart ses vi, 18 december kommer vi till Sverige.

Hoppas ni haft en bra helg och är laddade för ny arbetsvecka imorgon.




Kommentarer
Postat av: sofie carlsson

så det blev alltså inget island för mormor över jul? ;)

Svar: Nä, vart inge jul här tyvärr. Victors lillebror har fått en sjukdom och går på dialys för njurarna och så nu och då blir det svårt att åka hit. Så då firar vi alla hemma i Sverige istället. Men huvudsaken alla kan va tillsammans!
Men dom kommer hit i vår :) så mormor kommer inte undan ;)
Sandra Sannemo

2014-11-03 @ 09:11:12
URL: http://carlssonsofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback