Så jäkla stolt över mig själv

2014-11-24 / 23:14:24
Som svensk är det fult att vara stolt över sig själv eller åtminstone att berätta för någon att man är de. Men nu tänker jag trotsa alla regler och skryta över mig själv. Jag har haft mitt gymkort i snart två månader och har verkligen använt det flitigt. Det har blivit minst fem pass i veckan sen dess och jag är så stolt över mig själv att jag kommit igång. Förra veckan var dock lite av en kaosvecka så jag kände mig därför varken ha tid eller lust att gå på gymmet. Vilket resulterade i fyra dagar utan träning. Men nu är jag igång igen och jäklar så skönt det känns. Även om det kändes segt att ta sig dit efter fyra dagar ledigt så känns det toppen såhär efteråt. Nu är det bara att kämpa på och se vart det leder!




Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Bra jobbat Sandra är så stolt över dig

2014-11-25 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback