Omringad av berg

2014-10-28 / 16:47:51
Idag var jag och gjorde lite ärenden på stan. Hämtade bla. ut mitt bankkort, handlade lite och sedan gick jag förbi opera huset. Hade hört om en mysig butik som jag ville besöka. Det fanns så mycket fint där. Massa smått och gott!


Taket inuti operahuset


Utanpå operahuset

Jag insåg när jag gick ner mot operahuset, som ligger vid vattnet, att jag tycker det är så fint här. Den här staden är egentligen inte så speciell. Inge mer speciell än någon annan stad. Men ändå så är den de. Mitt i stan finns den stora fina kyrkan som jag alltid tjatar om. Sedan vart du än kollar runt dig så är hela staden omringad av fina stora berg.




Sedan själva centrum känns som en mysig liten gammaldags by och inte som en stor stad och det gillar jag.




Kommentarer
Postat av: Magdalena Sannemo

Hej! Vilken härlig stad det verkar vara,längtar så efter att komma dit. Förstår att du kan fördriva dagarna där med promenader och fotografering, jättekul för oss som läser din blogg:) Ha så bra! Puss och kram<3 Mamma

2014-10-29 @ 13:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback