Grandaskoli

2014-10-22 / 14:26:25
Idag har jag varit och träffat min nya chef. Japp ni hörde rätt, jag har fått jobb. Deltid dock, men jag har fortfarande fått ett jobb!


Här ska jag jobba, på Grandaskoli, två dagar i veckan som fritidsfröken. Är sjukt nervös då jag inte kan mer än 10 ord på isländska. Men jag hoppas det kommer gå bra. Min chef är från Sverige och två av barnen i klassen jag ska ha är född i Sverige och pratar både svenska och isländska. Så de ska nog gå bra. Sen kanske jag kan lära mig några isländska ord av barnen under tiden jag jobbar också, vore kul..
Ser fram emot detta jättemycket att få börja jobba på fredag. Kul!

Kommentarer
Postat av: håkan

Lycka till

2014-10-22 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback