Massa babblande

2014-10-16 / 17:42:35
Idag har jag haft mitt gymkort i två veckor och har verkligen rivstartat. Det har blivit 11 gympass och ett pass här hemma i lägenheten under dom två veckorna. Väldigt mycket för att vara jag. Dock så typiskt mig att gå från noll till hundra. Har verkligen motivationen till att träna just nu och hoppas den håller i sig. Tänker dock försöka nöja mig med 3-4 pass i veckan hädanefter. Blir de något mer är de bara en bonus och någon veckan kanske de bara blir typ 2 pass. Vi får se, men är så jäkla taggad på detta nu.
Japp blev ett litet skrytinlägg av det hela men är bara så himla stolt över mig själv!


Utanför gymmet finns denna intressanta statyn. Har kollat på den varje gång jag gått till och från gymmet men aldrig insett vad det egentligen föreställer. Förr än igår när Victor påpekade att det är ben och rumpor. Samma kroppsdelar som jag mördade på gymmet idag. Välkomnar träningsvärken imorgon antar jag!

Japp vart mycket fokus på mitt tränande i detta inlägget. Men är typ det enda jag gör på dagarna just nu förutom att ta sovmorgon, kollar serier, kollar hockey och myser med Victor när han är hemma. Hoppas på att jag får ett jobb snart så jag har lite mer att göra på dagarna.

Nog babblat, ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emilinda

Åh, ja vill också att mina dagar ska se ut så! Ska vi byta en stund?👌💕

Svar: Ja eller så kommer du hit och spenderar dina dagar med mig😍 ta långpromenader, går på gym, mysfikar och pratat strunt. Hur perfekt vore inte de?😘💕
Sandra Sannemo

2014-10-18 @ 14:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback