Rosadagen

2014-10-24 / 19:54:52
Ibland känner jag mig själv alldeles för väl. Det var inget alls att vara nervös för. Barnen var toksöta och personalen var trevlig så det gick bra. Kunde visserligen inte prata med barnen särskilt mycket och självklart var dom två barnen som kunde prata svenska sjuka..
Så när jag vaktade i idrottshallen och det blev tjafs var jag inte mycke till hjälp. Men då löste dom det själva istället så kanske lika bra de.
Mitt humör är nu som ni kanske förstår mycket bättre. Fyra timmar med små rosaklädda(dom hade rosa dagen idag för bröstcancer) söta barn gjorde mig på bra humör. Och nu är det helg. En helledig helg med Victor, ska bli så mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback