Vi har fått snö

2014-10-21 / 10:17:29
Tjohoooo, wiiiiie, yeeeeah!
Typ alla lyckorop jag kan komma på. För vi har fått snö!
Har varit så avis på alla hemma i Sverige som skrivit och lagt ut bilder när det kommit snö. Men nu har vi också snö. I alla fall tillfälligt, får se hur länge den ligger kvar. Är lycklig som ett barn.
Skulle vilja ta på mig täckbyxor och ordentligt med kläder sen springa ut, rulla mig i snön och göra snöänglar. Men lär sluta med att jag tar en promenad sparkar lite i snön och bara njuter av att få se den. 
Japp är sådär löjligt lycklig men det är väl bra att man kan glädjas åt det lilla?




Kommentarer
Postat av: Amanda

Så glad att du skriver här varje dag :) Saknar dig hjärtat! <3

Svar: Försöker mitt bästa, men jag vill ju veta vad ni gör om dagarna också.. Saknar dig tusen tusen!<3
Sandra Sannemo

2014-10-21 @ 16:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback