Föstudag

2014-09-20 / 01:57:58
Idag har vi haft en ledig dag tillsammans. Då gårdagskvällen och sent in på natten spenderades på sjukhuset med min man så vart det en välförtjänt sovmorgon i morse. Allt är bra med han nu, så det känns otroligt skönt.
Idag har vi varit till ishallen och kollat runt, fixat ett isländsk personnummer till mig och ätit lunch på subway. Lyxfredag!






Sedan var det dags för match mot rivalerna i stan och grabbarna vann. Så otroligt nervös var jag och arg på domarn som var klappkass. Men vinst blev de med 5-4. Så skönt!



Så nu blir lite kvällsfika och mys innan vi gör kväll. Imorgon ska vi till ett stort shoppingcenter i stan och jag har spanat in mig på ett par skor. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback