Massa blandade känslor

2015-04-01 / 21:08:45
Vilken onsdag. Helt underbart väder, typ tionde dagen i rad, sista dagaen på skolan och bara några timmar tills familjen kommer..

Med andra ord en massa känslor. Känns riktigt jobbigt att lämna jobbet på skolan, alla underbara barn och kollegorna. Men massa lyckofjärilar i magen att vi får främmande snart. Att det börjar närma sig hemresa till Sverige gör att jag har blandade känslor. Jag längtar självklart efter alla där hemma men kommer kännas jobbigt att lämna detta också. Tänk om vi inte kommer tillbaka igen?
Ja hörrni, massa tankar idag igen, i vanlig ordning typ..

Men nu ska jag försöka få tag i mamma och pappa och prata lite om morgondagen. Sedan ska jag vänta på att Victor ska komma hem så vi kan laga middag..

Ha en bra onsdag och en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback