Afram SR!!!

2015-02-21 / 23:45:30
Men såååååååjaaaaa!
Även fast motståndarna gjorde allt i sin makt för att döda Victor och Milos och att domaren tillät de. Även fast vi tog sex av sex möjliga poäng i helgen så är jag på dåligt humör. Det är inte roligt att sitta på läktaren när det enda motståndarna gör är att försöka skada. När domaren tar en utvisning på på Victor för att han ligger ner på isen och skyddar sitt ansikte mot sparkar och slag. Han har sår i ansiktet, en uppsvälld arm och blåmärke överallt. När man ser att dom medvetet sparkar mot hans huvud och jag blir så arg att jag vill gråta. Jag brukar bli upprörd och skrika på matcherna men idag var nog rekord. Är fortfarande skakig och irriterad, kan knappt prata för jag är så otroligt förbannad. Trots att vi tog sex poäng! Domarna är ett stort skämt här.. Jag har aldrig tidigare pratat med domaren efter matchen men idag kunde jag inte vara tyst. Jag var relativt lugn och sansad och frågade han om vissa domslut men han kan knappt svara för sig. För han vet att han gjort fel.. Äckliga j***a människa! Pga att han tappar greppet om matchen och tillåter saker som absolut inte ska få hända så kunde både Victor och Milos varit borta resten av säsongen. Tur i oturen att de var dom två som fick allt stryk för dom är stora och tränade nog att ta de. Men en mindre spelare skulle inte kliva upp igen efter en cross checking i huvvet. Om ni inte förstått de vid de här laget så är jag mer förbannad än jag troligtvis varit i hela mitt liv.. Ber om ursäkt för de, men måste bara få ur mig de!!

Nu ska jag äta något och försöka varva ner, annars lär jag nog gå en boxningsmatch i sömnen i natt..

Ska försöka glädjas åt sex poäng. Afram SR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback