Finally back to the gym

2015-02-03 / 16:00:20
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, kollat några program av Gossip Girl, lagt in lite bilder på datorn så ni äntligen kan få lite bilder från helgen i Stockholm.
Vid fem ska jag möta upp Victor för att gå på gymmet. Har varit alldeles för lång frånvaro därifrån nu. Men har ju lite nya träningskläder att inviga så bara att pallra sig dit. Efter gymmet blir det middag på Fresco innan vi beger oss mot ishallen, föga oväntat va?
Dock är de inte Victor som ska spela idag utan han ska jobba, på dammatchen. Inte de roligaste tidfördrivet, men det får gå. Jag får ju spendera tid med min man så jag är nöjd..
 
Ja hörrni, så ser min tisdag ut. Min sista dag som 24åring. Huvva huvva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback