Jobba jobba

2015-02-12 / 10:44:34
Idag blir det jobb, wiiiiho!
Ska bli kul att se hur det ser ut där och vad det egentligen är jag ska göra förutom att klä mig varmt och vara ute. Vädret ser jättebra ut idag så det ska bli skönt att få vara ute. Jag jobbar till 21 och lär inte vara hemma förr än 22. Ovanligt för mig att jobba så länge men det ska nog gå bra. Nu fyller jag på med frukost så jag hinner äta lunch innan jag åker. Vi blir upplockad kl 13.30 så dom kan försäkra sig om att alla kommer fram. Håll tummarna för mig att allt går bra!


Såhär ser det ut nu på morgonen i Bláfjöll på livekameran..

Kommentarer
Postat av: Magdalena Sannemo

Vad kul Sandra:)Njut av dagen och ha så trevligt. Här har vi soligt och riktigt vårlikt idag, men det blåser och är isigt. Ha nu en bra dag & lycka till! Puss& kram<3

2015-02-12 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback