Match igen, äntligen

2015-02-13 / 19:09:03
Fredag gott folk, jag har hunnit jobbat på skolan och nu äter jag middag, ensam. Victor är redan nere på ishallen. För ikväll är det match igen, som jag längtat. Var två veckor sen sist så jag är laddad! Ska heja fram SR till seger även om dom är ett sargat lag idag tyvärr. Alla poäng är viktiga nu så, Afram SR!

Inte nog med de så har jag fått ännu ett jobb nu. En dag i veckan ska jag vara barnvakt till tre barn i några timmar. Dom har tidigare bott i London och vill att barnen ska få prata engelska så dom bibehåller sin engelska. Så det ska bli roligt! Känns som det bara ramlar in jobb just nu, hur ska jag hinna med allt?

Närå, men nu är det helg i alla fall. Så trevlig helg på er för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback