Min 25årsdag

2015-02-05 / 00:51:01
Dom sista minuterna av min 25 års dag ska jag spendera med den bästa jag, pussandes tills vi somnar. Bästa tänkbara slut på en toppenmysig dag!
Är lite speciellt att fylla år när man är vuxen och allra helst när man bor så pass långt ifrån sina nära och kära som vi gör. Det kommer inte tusen människor och uppvaktar en och fikar med en. Men alla mina nära och kära har på ett eller annat sätt firat mig ändå på de vis dom kan. Ringt, mejlat, smsat eller vinkat från himlen. Så jag har känt mig så speciell och omtyckt idag i alla fall fast att jag inte träffat er alla. Självklart önskar jag att alla kunde varit här och kramats och fikat med mig. Men nu får man ta det för vad det är och jag är supernöjd med min dag. Jag har så många människor i mitt liv som bryr sig om mig och jag är superglad för de..

Dagen började med mysig lång frukost och paket och kärleksbrev från prinsen.

Under dagen har jag tagit de lugnt, kikat Gossip girl, gått på stan och handlat födelsedagsfika. Kunde inte bestämma mig vad jag ville ha, så de fick bli alltihop. Jag köpte blåbärscheesecake, kärleksmums, "snurdur" och chocolate chip cookies. 
Till middag åt vi anka med klyftpotatis, sallad och sås, supergott! Mycket bättre än restaurang, man får äta sig proppmätt och sitta huuuur länge man vill..


Efter middagen fick vi sällskap av Kristin och Steinar till efterrätten. Som om inte allt mitt fika som jag köpt vore nog så tog dom med sig glass med chokladsås och daimkulor för dom visste att vi gillar de. Så kan säga att nog vart vi mätt alltid!
Det vart en toppenkväll och jag är supernöjd. Vi har även smitt planer för helgen. Då vi ska åka till Kristin och Steinars stuga, bada badtunna, äta god mat, spela spel och bara ha det mysigt. Dom ska även på vägen dit ta oss till olika fina ställen. Ser fram emot helgen jättemycket, så måtte torsdag och fredag gå snabbt..

Ja hörrni, de var min födelsedag. En lyckad dag. Tack alla för uppvaktning, fina meddelande, samtal och fin sång. Ni är bäst och jag älskar er för att ni finns i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Tack själv Sandra för att du är den du är. Du är så underbart go och snäll . Är så stolt att få vara pappa till dig. Kram kram älskar dig

2015-02-05 @ 07:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback