Myskväll med min fina vän

2015-02-23 / 23:50:52
Så mysig kväll med Kristin. Först åt vi sushi(!?!) och det var första gången för mig. Har verkligen alltid varit lite emot sushi men jädrans sicken god sushi, mums! Vi var på Kristins favoritställe och jag kan förstå varför hon gillar de. Trodde inte jag skulle gilla de men de gjorde jag. Så dit tänker jag ta med Victor någon gång!


Ser ni hur fräscht de ser ut? Inte som den man brukar få på kinabuffé direkt..
Den längst ner på bilden och den längst upp med ketchupliknande geg på var mina favoriter. Sen nedre var med mango, räkor, Avocado och rostade kokosflingor och den övre var med krabbröra som var lite starkare men attans så god!


Sedan var de dags för bio, den omtalade fifty shades of grey. Den var inte alls vad jag hade förväntat mig den var bättre. Inte alls någon porrfilm som vissa trodde, nästan för lite sexscener. Haha!
Men slutet? Va?!? Får en film sluta så? Hoppas verkligen det kommer en uppföljare.. Denna kvällen var verkligen vad jag behövde. Superlyxig och mysig måndagskväll!
Nu ska jag vänta på att Victor kommer hem från träningen. Sen blir det sovdags och hoppas att vädret håller i sig så jag får jobba imorgon. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Meeeeen, visst var den bra? Höll på dö hela filmen igenom för den var så bra. Har du inte läst böckerna?

Svar: Nä jag har inte läst böckerna, så visste inte vad jag skulle förvänta mig riktigt. Trodde me grey skulle va värsta idioten hela filmen rakt igenom men det var han ju inte.. Så nu väntar jag på nästa film :p
Sandra Sannemo

2015-02-24 @ 08:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback