Renovering pågår

2015-02-20 / 08:35:44
God morgon!

Idag är jag uppe med tuppen och med Victor. Och dessutom vaknade vi upp i en annan lägenhet. En trevåningslegenhet ovanför våran vanliga. Anledningen till att vi bor här är för att dom ska renovera i våran, ta bort en vägg mellan köket och allrummet. Återstår att se hur det blir!

Men kanske ni allra helst undrar varför jag är uppe så tidig att jag kan äta frukost med Victor?
För det är lov i skolan idag så alltså är det inga barn där. Då kan jag jobba mina timmar när jag vill, så tänkte att jag gör bort de direkt från morgonen så kan jag ta de lugnt, mysa och ladda upp för matchen med Victor efter lunch. Annars skulle vi lyckas gå om varandra så att när jag gick på jobbet, kom han hem och sen när jag kom hem från jobbet har han redan hunnit gått ner på samlingen. Så tyckte det passa mycket bättre att jobba tidigt och få möjligheten att ta en powernap i eftermiddag med Victor, mysigt!




Ja hörrni, så ser min fredag ut. Så redan nu börjar jag värma upp hejarstämman för ikväll och imorgon är det dunderviktiga matcher, så håll tummarna och heja därifrån där ni är! Afram SR!

Kommentarer
Postat av: Magdalena Sannemo

Hej! Det låter som en perfekt planering av dagen:)Heja från oss allihop på matcherna och var rädd om halsen. Ha en bra helg! Puss och kram<3

2015-02-20 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback