Sådärja, tre poäng rikare

2015-02-14 / 00:25:21
Ikväll kan vi gå och lägga oss med ett stort leende och tre poäng rikare. Så jäkla skönt att vi nu tagit oss upp till andra plats och om jag får bestämma ska vi inte trilla ner igen!
Att jag knappt har någon röst kvar rör mig inte i ryggen, för grabbarna krigade på grymt bra och det blev vinst med 3-1. Afram SR!

Imorgon är det alla hjärtans dag. En dag som jag trodde skulle bli en mysig dag med Victor. Men icke, är ju tydligen tillsammans med ett helt lag av hockeyspelare nu så imorgon ska vi äta alla hjärtans middag hos Ævar med alla grabbarna i laget. Tur att Kristin kommer så jag har lite sällskap i alla fall!
Jag och Victor får fira alla hjärtans dag någon annan dag istället. Jag hoppas och tror att han älskar mig lika mycket varje dag..

Mitt fina hjärta vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback