Jag ska måla hela världen lilla mamma

2015-01-31 / 15:47:35
Lördag, jag är i målartagen och Victor vilar i soffan. Vi klev upp i hyfsad tid idag, för en gångs skull på en lördag. Blev en snabb frukost och sedan gav vi oss ut på stan en stund. Jag köpte mig nya penslar och sen åt vi lite lunch. Vi hann inte mer än komma hem så rota jag fram mina målarsaker och satte igång. Så himla roligt är de, önskar man kunde jobba med de!


Vad jag målat är än så länge en hemlis. Men tror jag är rätt nöjd. Får se vad nästa projekt blir för något, tror jag har några idéer på lager.

Nu vaknade prinsen så nu blir det snart middag innan uppladdning för match. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Spännande tjej du Sandra

2015-02-02 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback