Lycka för mig

2015-01-11 / 22:18:08
Idag fick jag min mysiga sconesfrukost tillsammans med Victor. Var både smarrigt och mysigt. Det är vardagslyx för mig, att få ta sovmorgon sedan lång mysig frukost med den man älskar. 



Förutom att få spendera tid med sina nära och kära så är det något annat som får mig att känna mig rik. Och jag säger de till Victor varje gång vi varit och storhandlat att nu känner jag mig rik. Japp, när vi storhandlat och packat upp allt och det är fullt i kylskåpet och frysen känner jag mig rik. Vet inte varför jag känner så, kanske beror på att det finns många runt om i världen som inte har det hälften så bra som vi. Som inte ens får mat varje dag. Och här har vi ett överfyllt kylskåp och bara kan frossa i godsaker. Vet inte om jag egentligen är så djup och det är därför jag känner mig rik över ett överfyllt kylskåp. Eller om det egentligen bara handlar om att man verkligen ser att man får något för pengarna. Kanske lite både och..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback