Snart åker jag till Sverige

2015-01-21 / 20:35:55
Onsdag och endast två nätter kvar innan avfärd mot Sverige. Ska bli mysigt att få träffa tjejerna, gå på bröllopsmässa och bara ha en tjejhelg. Det kan man aldrig få för mycket av. Men i vanlig ordning blir jag alltid superstressad när jag ska åka iväg. Så det har jag sysselsatt mig med de senaste dagarna förutom några timmars jobb. Magen är sådär och jag känner mig superstressad över att åka iväg, även fast jag vet att jag kommer få en superbra helg. Sen har jag en hel dag imorgon helt för mig själv, troligtvis, om Victor och laget lyckas ta sig iväg till Akureyri den här gången. Det känns inte alls kul då jag ska kliva upp fyra på fredagsmorgon och brukar aldrig kunna sova när Victor är ute och åker mitt i natten. Så lär nog va bra trött på fredag men det blir nog bra..

Nu ska vi dricka lite te och mysa!

Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Önskar dig en trevlig resa till Sverige. Njut av resan och livet världens bästa Sandra

2015-01-22 @ 08:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback