Stjärnhimlen

2015-01-08 / 22:12:08
Idag har jag inte gjort mycket mer än att slöat hemma, tagit mig en runda på stan, handlat lite och tvättat. Sen blev det chili con carne till middag me finaste sällskapet och nu är han på träning.
Jag har passat på att pyssla upp en stjärnhimmel i sovrummet att överraska honom med ikväll när vi ska sova. Jag älskar stjärnhimlar!


Sen har jag spikat lite planer inför sommaren med fina vänner och det börjar med stormsteg närma sig tjejhelg i Stockholm. Tjoho!

Imorgon vankas det några timmar jobb innan vi har helg. Helledig helg från hockeyn så vi ska bara mysa. Känner jag oss rätt lär vi hamna nere på ishallen iaf men inte mer än nödvändigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback