Fiiiiiiiiinal

2015-03-03 / 23:55:48

Wohoooooooo, Afram SR!!

Vinst mot Björninn med 4-1 och grabbarna var freaking awesome. Mitt hjärta slår fortfarande som ett jäkla fyrverkeri och jag kan inte slappna av. Är så lycklig och uppspelt att jag vet inte vad. Dom kämpade som ett lag och var överlägset mycket bättre hela matchen. Detta unga laget har förtjänat den här platsen i finalen mer än väl och jag är sjukt stolt! Det var inte många som trodde detta efter två säsonger utan vinst. Men dom har motbevisat alla som nånsin tvivlat på dom och nu laddar vi inför match först på lördag om första eller andra platsen. En första plats skulle innebär hemmafördel så matchen på lördag är viktig. När den är spelad är det full fokus på final och att ta hem hela skiten. Afram SR!




Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

grattis grattis vad skoj. Håller tummarna

2015-03-04 @ 07:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback