Idioter

2015-03-21 / 00:46:53
3-1 i matcher till SA, skit skit skit!
Men det värsta är inte att vi förlora matchen idag utan att vi förlorat ännu en spelare.. Två spelare på två matcher som är borta resten av säsongen. Och ytterligare två som blivit skadad men kan förmodligen spela nästa match. Det är inte ens roligt när det blir såhär, när man ser att dom med flit är ute efter att skada. Jag vill helst av allt att grabbarna ska lämna WO på måndag och ge dom vinsten. Hellre de än att någon fler ska bli skadad. Jag skiter helt ärligt i att vinna, det enda jag bryr mig om är att dom inte ska behöva bli skadade. En sak kan jag lova er, skadar dom Victor så kommer jag ta till alla medel för att skada dom. Är så fruktansvärt förbannad just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Detta är inte ishockey dom spelar. Jävla idioter!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman det är ju inte bra för blodtrycket att vara så arg :-)
Mvh morbror i söder

2015-03-21 @ 15:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback