Lite depp sen går vi vidare

2015-03-24 / 12:34:16
Jaha nu vart de tomt, säsongen är över. Idioterna vann, grattis till er om ni vill vinna på det där viset. Men mina grabbar har visat att dom vinner på rättvis och fair hockey. Vi vann grundserien så jag är sjukt stolt över dom.
Nu kan jag andas ut då Victor klarat sig från större skador. Förutom att hans handled är uppsvälld och blåmärken överallt men annars är han hyfsat hel. Tack gode Gud för de!

Vad ska man nu spendera all tid på? Det blir så himla tomt när hockeyn är slut. Vårat liv är uppdelat i säsonger inte årstider så vad händer nu då?
Först ska grabbarna få deppa lite sen kanske det blir lite fest för att fira Victors födelsedag på lördag och fira att grabbarna gjort en grym säsong ändå, dom är bäst i mina ögon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback