Nu blir det tomt

2015-03-07 / 07:35:47
God morgon!

Klockan är inte ens sju en lördag och jag är vaken. Bestämde mig för att kliva upp med Victor och göra han sällskap sista timmen innan dom åker till Akureyri för match. Dom ska sova över och kommer inte hem förr än imorgon vilket jag inte är stormförtjust i. Kommer som vanligt ha svårt att sova i natt när det är tomt i lägenheten, men får hoppas de går bra.

Gårdagen var det tomt här. Jag var ledig och Victor fick sluta tidigt så vi strosade runt på stan och sedan tog vi det bara lugnt hemma. Åt god middag, efterrätt och kollade på film. Ville passa på att bara vara med Victor eftersom han skulle åka iväg idag. 

Vad min lördag kommer bestå av återstår att se. Tänkte i alla fall försöka se matchen i övrigt har jag inte mycket planer. Hoppas ni får en bra helg allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback