Vilket oväder

2015-03-14 / 13:38:53
God dag på er

Jag har nyss kollat klart på ett program av PLL och ätit frukost. Det är storm ute så känner inte att jag har någon brådska att ta mig ut. Hos Kristin och Steinar blåste de 30m/sek så en bil hade blåst iväg en bit och skyltarna på macken utanför hade blåst sönder totalt. Vet inte exakt hur starka vindar det är här utanför men det som blåste i morse är nog bland det värsta jag någonsin varit med om. Stadsbussarna går inte idag pga säkerhetsskäl så det blåser en aning kan man säga. Får så dåligt samvete när vi har gäster att det bjuds på sånt här väder. Men är ju tyvärr inget vi kan rå på..

Victor trotsade blåsten och pallrade sig ner på ishallen i alla fall. När han kommer hem tänkte vi försöka ta oss till stan och köpa något gott till kvällen. Känns som det lär bli en helkväll här hemma. Men det kan också vara mysigt. Vi var ju tänkt att åka till Blå lagunen och bada idag men det fått vänta tills imorgon..

Hoppas ni har en bra lördag i vårsolen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback