Blandad kompott

2015-10-12 / 21:27:30
Idag har varit en dag av blandad kvalité kan man lugnt säga... Jag har varit ledig idag och hade sett fram emot en sovmorgon som hette duga. Istället vaknade jag 07.38 och kunde inte andas. Både näsan och halsen var helt täppt och öm. Tvingade mig själv att sova om och tänkte minsann sova bort "skiten". Men klarade av att sova 20-30 min i stöten tills klockan var strax efter 10 då jag inte klarade av att ligga kvar i sängen längre. 
Tog en långdusch, gjorde i ordning frukost och slöade i soffan ett tag. Mitt upp i allt slöande kom ett jobberbjudande som en blixt från klar himmel, enda ifrån Island faktiskt. Vilket gjorde mig lite längtig (vet att det inte är ett ord men nu är det de) efter Island igen. Men jag har ju världens bästa jobb här i Östersund så jag ska absolut inte klaga utan snarare jubla!

Sedan på eftermiddagen dissade jag o Pinglan Zlatanmatchen på tvn och tog en promenad istället. Alltid lika mysigt att träffa henne!
Efter att jag hämtat ut ett litet paket och skickat iväg två andra så köpte Jag med mig sushi hem och åt framför tvn.

Nu slöar jag fram husräddarna innan jag tänkte krypa till sängs. En stor och tom säng. Längtar ihjäl mig efter imorgonkväll när prinsen är hemma igen efter två nätter ifrån varandra..

Som ni hör är det blandad kompott på den här dagen. Imorgon blir det tidig morgon och utbildning i Strömsund.

Hoppas ni haft en bra måndag allesammans!

Victor prova ny jacka i helgen, tyckte dock den var liiiiiite för liten kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback