En lugn och skön helg

2015-10-05 / 10:49:04
Då var det måndag igen. Inte lika gruvsamt för mig som för många andra gissar jag då jag är ledig på måndagar. Superskönt!
Idag kommer jag lägga min lediga måndag på att städa lägenheten och ikväll får jag finfrämmande så då ska jag bjuda på nybakade bullar..

Den här helgen har jag verkligen fyllt på kroppen med energi. Jag och Victor har haft tre lediga dagar tillsammans och mest tagit det lugnt och njutit av varandras sällskap. I fredags åkte vi till Strömsund, lunchade med pappa och hälsade på mormor en sväng, middag med päronen och hann även kramas lite med Anna och Jens innan vi åkte hem till stan sent på kvällen igen..
På lördag tog vi sovmorgon sedan gjorde jag lite ärenden medan Victor pluggade. Sen har vi grejat lite i lägenheten, hängt upp saker på väggarna och gardiner i sovrummet.
Ja vi har gjort lite fast mycket. Men mest har vi bara myst av att få en hel helg helt utan måsten. Så himla skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback