Är i rossön...

2006-08-16 / 15:44:28


o de säger väl allt?
Är alltså med Amanda:D

Hon är o åker rullskidor me pierre o ja sitter här o tänker på barnen i Africa..
Kom o tänka på de igår vid middagen.. Vi sitter o petar i maten o äter inte allt som serveras.. Tänk barnen i africa dom svälter.. dom skulle bli hur glad som helst över en pizza.. Och jag sitter o gnäller när ja äter pizza? vad är de för fel på oss egenltigen?
borde väl ta vara på de vi får?
En del får inte alls mycke mat... fast de finns väl blåbär i skogen?^^

ja imorgon är d torsdag o då ska ja till läkarn.. Hoppas de går bra.. Sedan så ska nog amanda komma imorgon lr på fredag.. hoppas ja iaf på.. Lr så sviker hon mig o åker till sthlm:/ men de tkr ja väl itne att hon kan göra? Nä tänkte väl de:p

O trist väder e de också.. så inge bad blir de:/ jag o amanda har emst suttit här vid datorn o sedan vid tv:n.. varit ute o gått lite. o Pratat en hel massa. A de har vi gjort;P

Sedan kom ja o tänka på att de är bara 2 dagar tills de är fredag..^^
helgerna räknas inte... Och nästa vecka ska ja jobba.. Så alltså är min sista sommarlovs dag på fredag.? Känns inge vidare när man tänker på de.. Borde kanske ta vara på min sista sommarlovsdag med pizza o film? Vad tror vi om de? ;P haha
Får hoppas att amanda kommer så man får ta vara på den sista dagen på bästa sätt:)

men på fredag flyttar Mathilda också:/ De gillar vi inte.. Kommer sakna dig! o inte har vi umgåtts nått på huuuuuuur länge som helst.. o vi kanske inte ens kommer träffas nått innan du flyttar?:'(
Vi må ta oss tid o hitta på nått innan du åker mathilda!
Jag önskar dig all lycka i sundsvall:) O vi må se till o träffas så ofta som möjligt:)
Alla minnen me dig kommer ja alltid bära på..<3 hur långt de än är emellan oss kommer ja alltid komma ihåg dig! vi ska aldrig skiljas även om så vi är på varsin sida av jorden! <3

men ni får ha de bra folk! <3

Undra hur de är i skogen nu?^^,

Puss hej!

Saknar dig Bror!! <3 Hoppas att du kommer hem i helgen.. du vet inte hur glad du kommer se din syster då:D Pusssssss

Är i rossön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback