Gått och gått och....

2006-08-19 / 00:40:53
                                                             
Gått och gått och....

.... gått idag.. Va nyss ute o gick en sväng på byn med Jerry.. Vi gick ut o kika lite. massa folk typ:p vi gick ju egentligen ut för o kolla efter nån heting.. men inte hitta vi nån;/ Tråkigt då! Vi gick t.o.m en runda på tingvalla.. Desperat försök att kanske få se någon snygg.:P Men utan resultat.. ILLA!

Va ute o gick tidigare ikväll också.. va ute ungefär en timme o gick.. helt alena..va rätt nice ändå.. satt en stund på kajen o kikade ut över vattudalen o funderade över livet.. Jag kom o tänk på att ja har dom bästaste,underbaraste vännerna o familjen man kan ha! jag har nog de mesta som ja önskar.. fast finns väl alltid någon tröja man vill ha lr en ny mobil lr så.. men vännerna är nog tusan bättre.. så man ska ta vara på de man har.. o tänka efter att man har så mycke men vill ändå bara ha mer o mer.. Tror vi må börja o tänka efter lite.. vi är alldeles för bortskämda..
De jag vill komma fram till är att vi ska ine klaga på de vi har! de finns många som har det mycke sämre..

Imorgon kommer iaf Amanda:D får hoppas på att vi får de trevligt:) får se vad vi hittar på^^,

Sedan är ju frågan om jerry kommer lyckas skämma ut mig ännu en gång lr om han kan va lite smidig den här gången;) haha

Sov gott medmänniskor! pusss<3

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback