Nu är bror hemma....

2006-08-17 / 21:12:31

Nu är bror hemma....      

....och jag är huuuuuuuuuuur glad som helst:D
Tror inte ni ritkigt förstår hur mycke ja saknat honom! Han va lika fin som vanligt:p
Jag kom o gick med pricken upp mot solbacken när ja såg mormor o morfars bi på parkeringen på solbacken.. Och s kommer bob ut ur bilen o sringer mot mig o pricken:D O så glad som ja blev då.. så glad har ja nog inte blvit på länge.. Blev tårögd.. De va roligt att han kom hem:)
Nu hoppas jag bara på att ja får träffa han lite innan han åker på söndag igen..kan ju lika gärna hända att han är ute o ränn med en massa kompisar.. Fast ja fick ju iaf träffa honom först:D


fast fullt lika glad är ja inte över att Mathilda flyttar imorgon;( Jag kommer sakna henne.. Jag må tacka fördagen i östersund:D de va roligt att du vile följa mig :) och att ja fick tärffa dgi en sista gång innan du flyttar.. Hoppas du får en toppen helg och sköt om dig! lycka till på måndag:D ska tänka på dig.. Och du... tänk på tumningen.. vi hörs på lördag;) Puss!<3


Helgen hoppas vi på blir helskoj:) Ska va med Amanda:D

A som i....... Amanda <3

Puss hej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback